wtorek, 10 listopada 2015

Prosty krem z kasztanów

Jak już wiecie, jak piec kasztany, to teraz pora na wyczarowanie z nich czegoś jeszcze smaczniejszego niż kasztany jedzone "samotnie". Zrobiłam coś banalnego, a zarazem bardzo odżywczego i niesamowitego w smaku. Tylko trzy składniki, a jaki efekt! Polecam bardzo.

Krem z kasztanów i kaki fot. ProjektujemyZdrowie.pl

A robi się to tak:



Składniki:
2 garści pieczonych kasztanów
1 persymona (kaki)
Szczypta cynamonu

Wykonanie:
Persymonę i kasztany obieramy. Wszystko wrzucamy do miski i blendujemy.

Proste, prawda? Możecie nie blendować kasztanów dokładnie. Dzięki temu będą elementem chrupkim i urozmaicają konsystencję.
Taki mus można jeść sam lub jako dodatek do deseru.



Ja go dodałam do deseru z nasion chia i siemienia lnianego :)

Smacznego!

1 komentarz:

  1. musi być pyszny ;3 Ja w tym roku po raz pierwszy jadłam pieczone kasztany i póki co nie mogę się przełamać do podawania ich w innej wersji, niż ta podstawowa :p

    OdpowiedzUsuń