sobota, 16 kwietnia 2016

Najlepszy krem czekoladowy (bg)

Kremy czekoladowe... mmmm... Wspomnienie z dzieciństwa. Uwielbiałam je, ale te obecnie dostępne w sklepach są albo chemiczne, albo napakowane cukrem, albo kosztują miliony monet. Jak temu zaradzić? Zrobić samemu! :)



Składniki (na około szklankę kremu):
pół szklanki orzechów laskowych
łyżka migdałów
2 łyżki śmietany kokosowej
2 łyżki ksylitolu (jak ktoś potrzebuje więcej słodyczy, można dodać więcej oczywiście)
3 łyżki kakao
3 łyżki mleka kokosowego (lub migdałowego)
Wykonanie:
Wszystkie składniki dobrze zmielić w blenderze i voila! :)
Smacznego!



Podawać można dowolnie, ja to zrobiłam jak widać w kieliszku i udekorowałam przepiękną (i smaczną - tak, jest jadalna i zawiera sporo rutyny) forsycją, która nam teraz kwitnie pod oknami.


P.S. Jeżeli macie lepszy blender niż ja (to prawie jakbym mieliła kalkulatorem ;) ), to powinniście uzyskać idealnie gładką konsystencję :)

4 komentarze: