wtorek, 19 kwietnia 2016

Najsmaczniejszy fit deser świata

Czy się jest na diecie czy nie, ochota na coś słodkiego prędzej czy później się pojawia. Ja jestem na diecie bezglutenowej, bez cukru i bez chemii spożywczej (tej dodatkowej i zbędnej). Zrobiłam deser, który absolutnie skradł moje serce.
Składniki (na 4 porcje): 2 banany 5 kiwi 2 marakuje Krem czekoladowy Kwiaty jadalne do ozdoby (ja użyłam forsycji) Wykonanie: Banany blendujemy z kiwi. Do pucharków nakładamy krem czekoladowy i zalewamy go owocami. Na wierzch wykładamy marakuję i kwiaty. I tyle. Szybko, prosto i smacznie :)

10 komentarzy:

  1. mmmm... jakby mi ktoś zrobił taki deserek i podał (najlepiej teraz) to byłabym zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kremu czekoladowego z musem owocowym :) Chyba spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dzięki temu deser nie jest zbyt słodki ani zbyt kwaśny :)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować, wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda i pewnie smakuje wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat mam wszystkie składniki więc na pewno dziś spróbuje przygotować ten smakołyk. Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zaciekawiły te kwiaty najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślinka mi cieknie <3 pyszności

    OdpowiedzUsuń